Ba'as Adli Bin Mohd Aidil

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 24 Februari 2014

checkup 34 weeks

assalamualaikum..

12 jun 2013 aritu ada appointment dengan pakar hospital baling..review untuk breech..(baby songsang)..huhu susah ati ni..baby masih dalam keadaan songsang..berat baru 2.3 kg.. ok la tu ikut perkembangan..aku harap baby pusing la duk kat kedudukan sepatutnya..aku klu bleh nak bersalin normal..nak rasa sakit bersalin..klu bleh nak Allah ampun kan dosa aku yang banyak dulu..huhu..

yang lain ok semua..GDM pun ok je bila check..cuma kadang-kadang ade gak terbabas..tp ok la tu normal..berat badan aku pun tak naik sgt..xsampai lagi 10 kilo..ada yang aku baca tu sampai naik 20 kg sepanjang mengandung..iskh..xnak la ku naik banyak sgt..ni pun xlarat nak bawak badan..nafas pun semput je..hehe..

harap anak dalam kandungan sihat, cergas n cerdas...nak dekat bersalin ni macam-macam perasaan datang..takut, risau, suka, sedih sume ada..mudah je nak terasa dengan sesuatu..mudah sgt tersentuh..huhu..harap anak nnt xde la lemah macam umi dia ni kan..biar la dia jadi anak yang kuat semangat..x mudah mengalah n tak mudah terasa macam umi dia..hehe..

ok la..stop dulu k..nnt kita cita lagi..3 minggu lagi ada review dgn dr pasal breech lagi..harap time tu baby dah engaged la..doakan yang terbaik k...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan